Referenssit – puhtaasti tyytyväiset asiakkaat

Referenssit – puhtaasti tyytyväiset asiakkaat

Cleantimen tärkein tavoite on yksinkertainen: tyytyväinen asiakas

Kuuntelemme yrityksesi tarpeita, ratkomme siivoushaasteet ja huolehdimme, että tilasi ovat edustavat ja toimivat – päivästä toiseen, Turun alueella ja sen lähiympäristössä.

Tyytyväiset asiakkaamme kertovat, että palvelu on sujuvaa, siivous jälkeä saa kehua ja yhteistyö on mutkatonta. Haluaisitko, että myös sinun yrityksesi kuuluu tähän joukkoon ja saa nauttia puhtaasti paremmasta siivouksesta?

Ruokakaupan peruspilarit: siisteys, puhtaus ja tuoreus

Halusimme kumppaniksemme paikallisen yrityksen, jolla on kotimainen omistus. Meille on tärkeää, että yhteiskunnallisista vastuista on huolehdittu. Kun asiat ja paperit ovat kunnossa, kumppaniin voi luottaa, kertoo K-Supermarket Raisio Centerin kauppias Timo Könttä, miten edellinen toimija vaihtui Cleantimeen seitsemisen vuotta sitten.

Kun 2500 neliön myymälä on auki joka päivä klo 6–22, myös ylläpitosiivous tehdään joka aamu ja ilta. Aamuagendalla ovat myymälä, lattiat ja toimisto – iltaisin keittiömaailma ja palvelupisteet. 

Vuosittain siivotaan lisäksi kaikki nurkat hyllyjen, rullakoiden sekä lavojen alusia myöten. Tämä ”joulusiivous” tehdään perinteisesti syyskuussa.  – Siivouksen monimuotoisuus on lisääntynyt, kun myymälässä on leipomo, sushipiste ja keittiö, listaa Könttä.

Raisio Centerissä tehtäväjako on selvä. Henkilökunnan aika on varattu asiakaspalveluun, siivousfirman väki hoitaa oman tonttinsa. Jos siivoukseen liittyen tulee jotain kommentoitavaa, myymälän väki tietää, että puhelimeen vastataan 24/7. – Yksi numero riittää. On inhimillistä, että joskus on tartuttava luuriin. Ratkaisevaa on se, että miten tilanteeseen reagoidaan ja miten homma hoidetaan.

K-Supermarket Raisio Center
K-Supermarket Raisio Center
Citymarket Ravattula
Citymarket Ravattula

Plussat joustavuudesta, nopeudesta ja saavutettavuudesta

– Kuka kävisi ostoksilla likaisessa ruokakaupassa? Siivouksen kannalta myymälän sisääntulo on kaiken A ja O. Ensivaikutelma on tärkein – heti aamusta alkaen. Siksi päivittäinen ylläpitosiivous on räätälöity meille aamutunteihin. Edellisen päivän 2000–4000 asiakkaan jälkeen paikat laitetaan valmiiksi vastaanottamaan uudet asiakkaat, kiteyttää Ravattulan Citymarketin kauppias Timo Ilmolahti.

21 vuotta Ravattulaa luotsannut Ilmolahti on toistakymmentä vuotta luottanut Cleantimeen. – Yritys on sopivankokoinen: tunnemme ihmiset, on helppo kommunikoida. Erityistoiveet huomioidaan, aina saa puhelimella kiinni ja esihenkilön tarvittaessa paikan päälle.

Ison marketin haastava lattia on päivittäisen huomion kohteena. Ylläpitosiivouksen lisäksi tehdään peruspesuja osastoittain. Myös takavarasto siivotaan säännöllisesti. – Ruokakaupassa on mielestäni vain a-luokan hommia, joihin myös siivous kuuluu, toteaa Ilmolahti.

Jos se olisi helppoa, tekisimme sen itse

– Siivous on välttämätön paha, mutta se on myös haastava ja vaikea ala. Jos se olisi helppoa, tekisimme sen itse, toteaa Kupittaan Citymarketin kauppias Hannu Aaltonen.

– Meillä on ollut kokemusta muistakin siivousalan yrityksistä, mutta Cleantimeen olemme olleet jo vuosia tyytyväisiä. He reagoivat nopeasti, jos tulee jotakin erityistä ja yllättävää – ja näitähän aina tulee arjen tekemisessä. Cleantime hoitaa homman nopeasti, yrittäjämäisesti sekä ammattitaidolla!

Citymarket Kupittaa
Citymarket Kupittaa
Autokeskus
Autokeskus

Autoliikkeessä arvostetaan mutkatonta ja sujuvaa yhteistyötä siivousasioissa

– Cleantimen organisaatiossa on matala hierarkia ja työnjohto on helposti lähestyttävää. Yhteistyö heidän kanssaan on välitöntä ja mutkatonta. Asioihin reagoidaan nopeasti ja niihin suhtaudutaan sillä vakavuudella kuin odotan. Harvoin yhteistyö toimii näin joustavasti, kiittelee Sami Eloluoto Autokeskus Oy:stä.

– Kaikki tämä tuo meille lisää tehokkuutta ja ajansäästöä. Aikaa jää oman työn tekemiseen. Cleantimellä on hyvä ilmapiiri; se näkyy ja sen voi aistia tänne asti. Työn laatu on sen mukaista mitä on sovittu – hyvän ja kiitettävän välillä. Cleantimelta on tullut jopa kehitysehdotuksia ja kartoituksia siitä, miten voimme säästää siivouskuluissa. Tämä on poikkeuksellista oma-aloitteisuutta palveluntarjoajalta ja olen tähän erittäin tyytyväinen, hän toteaa.

Leipomon siivouksessa tarvitaan ketteryyttä ja joukkuepeliä

Toimimme leipomoalalla ja meidän kanssamme siivousyrityksen pitää pystyä nopeisiin muutoksiin. Lisätarpeita ilmenee jatkuvasti, joten yhteistyön pitää olla joustavaa. Tilanteet muuttuvat todella nopeasti ja ennalta-arvaamattomasti näin isossa talossa, listaa Raisa Lundell, Leipomo Salonen Oy:n laatupäällikkö.

– Meillä on onneksi hyvä joukkue kasassa; Salosen työnjohto ja henkilöstö sekä Cleantimen työnjohto ja siivoojat. Meille on tärkeää, että Cleantimen on aina osoittanut olevansa kiinnostunut meistä ja reagoinut heti, kun on ilmennyt jotakin tarvetta. Työnjohdon kanssa voidaan sopia asioista myös puhelimitse, eli aina ei tarvitse edes nähdä ja asiat hoituvat silti, hän jatkaa.

– Meillä on jo pitkä yhteinen historia takana ja voin vilpittömästi suositella muillekin Cleantimeä yrityskumppaniksi hoitamaan siivouksenne, Raisa toteaakin lopuksi.

Leipomo Salonen
Leipomo Salonen

Sertifikaatimme:

iso 9001
iso 14001
Great place to work
Luotettava kumppani
Hyvä luottokelpoisuus

Asiakkaitamme

j. Martti
K-Rauta Skanssi
KCM Ravattula
Autokeskus
Citymarket
Leipomo Salonen